کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی بازی با استفاده از SFML اثر میلکو جی. میلچیو برای افرادی است که علاقهمند به ساختن بازی هستند.
SFML یک واسط برنامه نویسی چندرسانه ای، شئ گرا و مستقل از پلاتفرم است که در ++C نوشته شده است. این کتابخانه، واسطی ساده برای آسان کردن ساختن بازیها و برنامههای چند رسانهای دارد. علاقهمندان به ساختن یازی میتوانند از خصوصیات SFML استفاده کنند و با کمترین تلاش، بازیهای دوبعدی بسازید.
این کتاب شما را درباره هر چیزی که برای ساختن یک بازی دوبعدی در SFML نیاز دارید، راهنمائی میکند. مفاهیمی مثل Sprite، بافت، انیمیشن و دوربینها به صورت مفصل بررسی میشوند. همچنین یاد میگیرید چطور صدا و موسیقی را در بازیها پخش کنید. هر مرحله از این سفر پر است از مثالهائی که در ++C نوشته شدهاند تا شما را به مسیر درست راهنمائی کنند.