کتاب 21 باور اشتباه در سئو به برخی از باروهای غلطی که در سئوی سال 2021 وجود دارد میپردازد و شما را با دلایل رد این باورها آشنا میکند.
مانند همهٔ صنعتهای فنّاوری محور، سئو نیز در حال بهبود، پیچیدهتر شدن و قابلدرک شدن برای کسبوکارها و مصرفکنندگان آن است. فرقی ندارد که مقیاس کسبوکار شما چقدر باشد، سرمایهگذاری بر روی سئو برای دستیابی به مخاطبان هدف و بزرگتر شدن کسب کار شما ضروری است.
امروزه با تغییرات مداومی که در سئو صورت میگیرد، ایجاد و حفظ یک استراتژی مؤثر سئو که برای کسبوکار شما مناسب باشد، سخت و چالشبرانگیز است. بهروز بودن همیشه سخت است و همیشه چالشهای جدیدی برای رفع شدن وجود دارد، مثلاً؛ با آخرین بهروزرسانی گوگل چه اتفاقی میافتد؟ چه تأثیری بر روی استراتژی سئوی من خواهد داشت؟ آیا باید روی جستجوی صوتی سرمایهگذاری کنم؟ چطور میتوان بفهم که این محتوا به متن نیاز دارد یا فیلم یا عکس؟
سؤالات زیادی وجود دارد. اما نشانه بدی نیست. اگر همواره سؤالاتی شبیه به سؤالات بالا از خود بپرسید، برنده این چالش خواهید شد.
در بخشی از کتاب 21 باور اشتباه در سئو میخوانیم:
درست است که بهینهسازی یا همان سئوی سایت کاری فنی است ولی این بدان معنی نیست که باید حتماً آن را به متخصصین کامپیوتر و IT بسپارید و خودتان کاری انجام ندهید.
امروزه، طراحی یک استراتژی مؤثر سئو به معنی داشتن یک تیمی است که آماده مدیریت و تحلیل جنبههای فنی سایت، بهبود محتوا، لینک سازی داخلی، ایجاد تقویم محتوایی و موارد دیگر است.
محول کردن بخش سئوی سایت به یک متخصص یا یک تیم خوب یک ممکن پیشرفت بزرگ به نظر برسد، اما در واقع این کار یافتن افرادی است که آماده طرحریزی و پژوهش هستند است. در طولانیمدت حتماً از اینکه این کار را از بین کارهای متخصصین IT تفکیک کردهاید پشیمان نخواهید شد.