اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته علوم اقتصادی، ۲۸صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۶۴۵ کیلوبایت، ۷۸۷۷ بازدید

بازارهای جهانی، مشتریان جهانی، جهان شمولی و تجارت جهانی کلمات عصر حاضر در کنار کلمات نوین دیگر امروزه به چشم می خورند کلماتی که تعیین کننده  موفقیت یا شکست تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات و معیاری در خرید مشتریان است، در میان این کلمات کلمه ای به عنوان برند و یا مارک به چشم می خورند و هر روزه مشتریانی که بدنبال یک نام یا برند در بازار می گردد و چه بسیار افرادی که غافل از دید کامل نسبت به معانی جدید، در این ارائه هدف بررسی مفهوم مارک و برند و بالا بردن دانش مشتریان نسبت به این دو کلمه است تا خواننده به ساده ترین شکل مفهوم نسبی و درستی از این کلمات داشته و با دیدی آگاهانه تر در انتخاب و خرید وارد شود، چرا که به عینه تغییر ناگهانی جامعه ایران و عدم اشنایی آنان با مفاهیم این چنین باعث سر در گمی و  ایجاد بازارهای کاذب برای سود جویان شده است و متاسفانه شاهد جا افتادن جملات و قضاوتهای غیر صحیح، نا عادلانه و بعضا دور از عقل در بین فروشندگان و خریداران هستیم در این کتاب به بررسی موارد زیر پرداخته ایم:

برند چیست

جایگاه برند در ایران

برند های ساعت

موقیعت های برند های ساعت در ایران

رازهای انتخاب و خرید یک برند

مضرات خرید برندهای تقلبی

چرا باید محصولات برند خریداری کنیم

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
پرده آخر مدیریت
معصومه جان بخش
برندسازی اینترنتی
حمید توکلی کرمانی
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام