درکی که از یک برند وجود دارد آنقدر ارزشمند است که نباید به آن دست زد و هرگز نباید با آن خطر کرد، خصوصاً در بازار امروزی که بسیار رقابتی است و فشار و سرعت زیادی در نوآوری وجود دارد...
در بازار رقابتی، یک محصولِ پایین تر از حد استانداردن میتواند جایی بین مشتریان داشته باشد. زمانی که محصول جدید وارد فروشگاه ها می شود باید کاماً بی عیب و نقص باشد و اینجاست که موضوع تحقیق و توسعه مطرح می شود ولی داشتن محصولی که ظاهراً فقط داخل آزمایشگاه خوب عمل می کند فایده ای ندارد. محصول باید بدون هیچ مشکلی در دنیای واقعی هم عمل کند.