کتاب آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو نوشته اسماعیل وارسته دربارهی کلمات کلیدی است که برای کمپینهای بهینه سازی وب سایت، مانند قطب نما میمانند و به ما میگویند کجاها باید برویم، چقدر برویم و راه درست را نشانمان میدهد.
با حجم وسیع اطلاعاتی که این روزها در مورد اهمیت محتوا و سیگنالهای شبکههای اجتماعی برای بهینه سازی وبسایت و تاثیر آن بر روی سئو منتشر میشود، خیلی بعید نیست که یکی از مهمترین و پایهایترین موارد سئو یعنی "تحقیق کلمات کلیدی" فراموش بشه! واقعا اغراق نیست اگر بگویم بدون تحقیق کلمه کلیدی، بهینه سازی وب سایت معنا نداره!
همچنین کاری که تحقیق کلمات کلیدی برای ما انجام میدهد شکل دادن به افکار، ترسها و خواستههای ما از کمپین سئویمان هست. در واقع در قرن بیست و یکم، تحقیق کلمات کلیدی همون «تحقیق بازار» به حساب میآید. برای سود بردن از کلمات کلیدی، باید اول بتوانید پیداشان کنید و از آنها استفاده کنید.
اگر شما در هنر پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب به درجه استادی رسیده باشید، نه تنها از ترافیک ورودی گوگل بیشتر بهره مند میشوید، بلکه تو شناخت مخاطب و مشتری هاتون، خیلی جلوتر از رقبا هستید. چون میدانید مشتریها دقیقا دنبال چه چیزی میگردند.