کتاب انتخاب بهترین کلمات کلیدی با 10 ابزار رایگان و کاربردی نوشتهی مهران منصوری فر، پرکاربردترین و سودمندترین ابزارهای رایگان تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی را با ذکر توضیحاتی برای هر یک معرفی میکند. برای اینکه بتوانید در بیزینس آنلاین خود موفق عمل کنید، باید راه ارتباط با کاربر و اینکه دقیقاً در گوگل به دنبال چیست را بدانید، این راه ارتباطی دانستن کلمات کلیدی متناسب با کسب و کار شماست.
در بخشی از کتاب انتخاب بهترین کلمات کلیدی با 10 ابزار رایگان و کاربردی میخوانیم:
Keyword Research یا تحقیق کلمات کلیدی در سالهای اخیر تحول و پیشرفت قابل ملاحظهای پیدا کرده، اما نیاز به پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی و همچنین درک نیت و هدف کاربر از استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر و تکیه بر کلمات کلیدی مشابه همچنان یک اولویت بلامنازع است.
در واقع، نیاز به تحقیق درباره کلمات کلیدی از آن جا ریشه میگیرد که نمیتوانید فقط با تکیه بر آن دسته از کلمات کلیدی که خودتان با آنها آشنایی دارید دست به تولید محتوا بزنید و نتیجهی خوبی را شاهد باشید؛ بلکه باید با گسترش بینش و آگاهی خود نسبت به کلمات و عبارات پرکاربرد و روند و نحوهی جستجوهای مردم در حوزهی فعالیتتان از قبل برنامهریزی کنید. اینجاست که ابزارهایی موسوم به «ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی» به چراغ راهنمای راهتان تبدیل میشوند و به کمک آنها میتوانید عملکرد بهتری را در این زمینه تجربه کنید.