چطور با کمک اینفلوئنسرها فروش خود را افزایش دهیم؟
اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته تجارت الکترونیک، ۱۲صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۶۵۵ کیلوبایت، ۱۶۳۸ بازدید

کتاب چطور با کمک اینفلوئنسرها فروش خود را افزایش دهیم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی این می‌پردازد که امروزه استفاده از افراد معروف و پرطرفداران به منظور پیشرفت بیشتر کسب‌و‌کارها باب شده است، اما آیا می‌دانید روش‌ها و نکاتی که باید در نظر گرفته شود تا تجارت‌ها را به هدفشان برساند چیست؟

در بخشی از کتاب چطور با کمک اینفلوئنسرها فروش خود را افزایش دهیم؟ می‌خوانیم:

در زندگی هر مالک کسب‌وکاری، زمانی فرا می‌رسد که وی متوجه می‌شود باید حضور خود در رسانه‌های اجتماعی را گسترش دهد. اهمیت استفاده از رسانه‌های اجتماعی باید از پیش برای شما روشن شده باشد، به نحوی که در حال حاضر دست کم در حال استفاده از یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی باشید. با این‌حال، حتی افرادی که فعالانه درگیر رسانه‌های اجتماعی هستند ممکن است احساس کنند فعالیت‌های ترویجی فعلی‌شان نتایج دلخواه آن‌ها را پدید نمی‌آورد.

یک فرد تأثیرگذار در دنیای دیجیتال چه کسی است؟
یک فرد مؤثر در جهان دیجیتال می‌تواند هر شخصی باشد که در بازار کاری خاص برند شما صاحب اعتبار است. با این حال، آگاهی وی به تنهایی کافی نیست، او باید این توان را نیز داشته باشد که با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کند.  
در عمل، هر فردی می‌تواند یک فرد تأثیرگذار در دنیای دیجیتال باشد. نمونه‌هایی از قبیل افراد مشهور، ژورنالیست‌ها، افراد مهم در رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ نویسان و خرده تأثیرگذارها (micro-influencer) از این جمله هستند.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
دیوانه احساس
سرور ویسی
ماه
جواد بخشی
چند خطی‌ها
یاسر یزدانی
شدا
پژمان سرلک
دریدگان
محسن سفیدگر
24
محسن سفیدگر
مجلس چکش زنی
محسن سفیدگر
بنویس بانو
یاسر یزدانی
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
Mehrdad Ghorbani
۱۳۹۹/۵/۱۱
بی نظیر
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام