اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته تجارت الکترونیک، ۲۰صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۲۶۶ کیلوبایت، ۱۴۴۵ بازدید

محمدهادی بیات روزنامه‌نگار، فعال حوزه فناوری اطلاعات، فرهنگ و رسانه، کتاب راهنمای نگارش پیامک تبلیغاتی را با هدف ارتقاء کیفیت حوزه نشر دیجیتال نوشته است. 

علیرغم تاکید فراوان فعالان حوزه کسب و کارهای دیجیتال بر اهمیت محتوا و توجه ویژه‌ای که در چند سال اخیر بر اهمیت محتوای دیجیتال شده است، متاسفانه منبعی از نظریه‌های کاربردی به صورت تجمیعی در این خصوص وجود ندارد و یا کمتر یافت می‌شود. لذا محمدهادی بیات تصمیم گرفت بر اساس تجربیات چندین ساله خود در تولید و انتشار محتوای دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)، بخشی از راهبردهای تولید و انتشار محتوای دیجیتال (تدوین پیامک تبلیغاتی) را در قالب کتابی کاربردی ارائه نماید که امید است مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
مسیر موفقیت طراحان فریلنسر
نیما صالح زاده نیک سیرت
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
علی سیدآبادی
۱۳۹۹/۱/۲۹
عالی بود
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام