محمدهادی بیات روزنامهنگار، فعال حوزه فناوری اطلاعات، فرهنگ و رسانه، کتاب راهنمای نگارش پیامک تبلیغاتی را با هدف ارتقاء کیفیت حوزه نشر دیجیتال نوشته است.
علیرغم تاکید فراوان فعالان حوزه کسب و کارهای دیجیتال بر اهمیت محتوا و توجه ویژهای که در چند سال اخیر بر اهمیت محتوای دیجیتال شده است، متاسفانه منبعی از نظریههای کاربردی به صورت تجمیعی در این خصوص وجود ندارد و یا کمتر یافت میشود. لذا محمدهادی بیات تصمیم گرفت بر اساس تجربیات چندین ساله خود در تولید و انتشار محتوای دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)، بخشی از راهبردهای تولید و انتشار محتوای دیجیتال (تدوین پیامک تبلیغاتی) را در قالب کتابی کاربردی ارائه نماید که امید است مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.