کتاب چک لیست تولید محتوا بر اساس استانداردهای گوگل نوشتهی نگین حبیب زاده، به آموزش رایجترین نوع تولید محتوا یعنی "متن" میپردازد.
دیجیتال مارکتینگ یکی از علوم مبتنی بر وب محسوب میشود که تحول بزرگی در کسب و کارهای آنلاین به وجود آورده است. دیجیتال مارکتینگ زیرشاخههای مهمی دارد که تولید محتوا یکی از آنهاست.
شما در این کتاب الکترونیکی تمام اصول تولید محتوای متنی بر اساس استانداردهای گوگل را فرا خواهید گرفت. این آموزش برای دو دسته از افراد مناسب است. اولین دسته افرادی هستند که با حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ آشنا هستند و تمایل دارند که با اصول تولید محتوا و سئوی آن بیشتر آشنا شوند و دسته دوم افرادی که هیچ گونه آشنایی با این فضا ندارند و قصد دارند با آموزش آن کسب درآمد کنند.