چگونه گوگل شویم؟ (تحلیلی بر عوامل موفقیت کارآفرینی اینترنتی)
اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته تجارت الکترونیک، ۱۷صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۳۲۳ کیلوبایت، ۶۷۰۵ بازدید
سایت‌های بزرگی مانند گوگل، آمازون و ای‌بی که نمادهای کلاسیک کارآفرینی اینترنتی هستند را همه می‌شناسند. بارها و بارها آن‌ها را در کارگاهی آموزشی، مقالات، سمینارها و غیره معرفی کردند که چقدر درآمد دارند! چقدر پرسنل دارند! چقدر پیشرو هستند و .... ولی به راستی چه عواملی باعث شده است تا این کسب و کارهای اینترنتی، چنین رشد کنند؟ آیا فقط یک ایده خوب و ناب یک یا چند مهندس جوان به تنهایی چنین غول‌هایی را ساخته است؟ آیا شناس و اقبال آن‌ها بوده ‌است که توانسته‌اند کارآفرینان اینترنتی شوند؟ یا عوامل و دلایل دیگری دخیل بوده است؟ این نوشتار سعی دارد تا در حد بضاعت، عوامل رشد و پایداری شرکت گوگل را به عنوان بزرگ‌ترین کسب و کار اینترنتی بررسی کرده و در نهایت شش مورد را به عنوان عوامل کلیدی در پیدایش و موفقیت کارآفرینی اینترنتی موثر می‌داند را معرفی نماید. شناخت دلایل و زمینه‌های موفقیت آن‌ شاید گامی کوچک و راهکاری جهت توسعه¬ی کسب¬ وکار اینترنتی در ایران باشد، تا کارآفرینان با الگوبرداری درست به جای تقلید نا آگاهانه در ایجاد کسب و کارهای اینترنتی همت بگمارند. در این نوشتار جهت بررسی و نیل به هدف از روش تحلیلی توصیفی با استفاده از منابع کتابخانه‌ای استفاده شده است.
ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
راه کار
محمدسجاد یزدان پناه
الفبای کارآفرینی
محمدرضا عباسپور
هوش کارآفرینی
حسن زارعی
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام