تست A/B چیست و چگونه می‌توان برای افزایش فروش از آن استفاده کرد؟
اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته تجارت الکترونیک، ۱۷صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۵۴۳ کیلوبایت، ۱۶۵۳ بازدید

کتاب تست A/B چیست و چگونه می‌توان برای افزایش فروش از آن استفاده کرد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، اطلاعات مفید و جامعی درباره‌ی تست A/B، فواید و چگونگی انجام آن ارائه می‌دهد. با کمک این تست قادر خواهید بود بازدهی وبسایتتان را تا چندین برابر افزایش دهید.

آیا می‌دانید چگونه باید تست A/B انجام داد و نرخ‌های تبدیل سایت را به سرعت بهبود بخشید؟ اگر روی محتوای خود تست A/B انجام ندهید، به درآمدی که باید دست یابید، نمی‌رسید. تنها راه ارزیابی واقعی قیف تبدیل (conversion funnel) و کمپین‌های تبلیغاتی‌، گرفتن اطلاعات به صورت مستقیم از بازخورد خود مشتریان است. حدس و گمان کارساز نیست و شما به داده‌های سخت (hard data) نیاز دارید تا بفهمید که مخاطبانتان به المان‌های خاصی که در وبسایت شما وجود دارد چه واکنشی نشان می‌دهند.

در بخشی از کتاب تست A/B چیست و چگونه می‌توان برای افزایش فروش از آن استفاده کرد؟ می‌خوانیم:

تست A/B فرایند مقایسه دو ورژن از یک صفحه وبسایت، ایمیل یا دیگر دارایی‌های مربوط به بازاریابی است به طوری که تنها یکی از المان‌های آن‌ها متفاوت باشد. برای مثال، اگر شما می‌خواهید روی عنوان یک صفحه تست A/B انجام ‌دهید باید دو ورژن از آن صفحه ایجاد می‌کنید و فقط عنوان یکی را تغییر دهید.

پس از اینکه ورژن A و B را آماده کردید، هر یک از آن‌ها را به نیمی از بازدیدکنندگان نمایش می‌دهید. این تست بر اساس معیارهای خاص مانند نرخ تبدیل (conversion rate) یا مدت زمان حضور کاربر در صفحه (time on page) به شما خواهد گفت که کدام ورژن نزد مخاطبان محبوب‌تر است.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
دیوانه احساس
سرور ویسی
ماه
جواد بخشی
چند خطی‌ها
یاسر یزدانی
شدا
پژمان سرلک
دریدگان
محسن سفیدگر
24
محسن سفیدگر
مجلس چکش زنی
محسن سفیدگر
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
مهدی مهدی
۱۳۹۸/۲/۲۷
هنوز ندیدم
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام