کتاب تبلیغات بنری چیست و چطور نتیجه بهتری از این نوع تبلیغات بگیریم؟ نوشتهی مهران منصوری فر، شما را با تاریخچه، انواع، کاربرد و روشهای تبلیغات بنری و همچنین راهکارهایی برای استفاده هر چه بهتر از این نوع از تبلیغات آشنا میکند.
تبلیغات بنری یا نمایشی از آن دسته از تبلیغات نسبتاً قدیمی محسوب میشوند که هنوز هم جایگاه خود را حفظ کردهاند. تبلیغات بنری (Display Advertising یا تبلیغات نمایشی) به عنوان یکی از انواع قدیمی و با سابقهی تبلیغات، از گذشته تا کنون رشد چشمگیری داشته است.
در بخشی از کتاب تبلیغات بنری چیست و چطور نتیجه بهتری از این نوع تبلیغات بگیریم؟ میخوانیم:
منظور از تبلیغات بنری یا نمایشی، استفاده از تصاویر دینامیک یا استاتیک تبلیغاتی در وبسایتها یا اپها و همچنین ویدئوهایی است که امکان نمایش تبلیغات گوگل (موسوم به Google Ads) را فراهم میکنند. هدف از این تبلیغات، انتقال پیام یا ارائه پیشنهاد به مشتریان بالقوه و کنونی است تا از این طریق به نحوی تعامل ایجاد شود. پیش از آنکه این نوع از تبلیغات پولی را بیشتر به زیر ذره بین ببریم بد نیست که نگاهی به تاریخچه آن داشته باشیم و ببینیم که از کجا پا به عرصه وجود گذاشته است.