ماهنامه علمی تخصصی کردپلاس - شماره دوم منتشر شد. این شماره بیشتر بر روی مباحث فراموش شدهی بازاریابی در اکوسیستم استارتاپی کردستان تمرکز دارد.
بعد از شماره اول، این شمارهی ماهنامه کردپلاس با مجوز مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه کردستان در بین جامعهی استارتاپی منتشر شد. ماهنامه کردپلاس با تمرکز بر روی مسائل و دغدغههای کلیدی استارتاپهای استان کردستان و تشریح مفاهیم مورد نیاز آنها در تلاش است ارتباط نزدیکی با مخاطبان خود داشته باشد. در واقع این ماهنامه بازوی قدرتمند رسانه استارتاپی کردپلاس میباشد که با محوریت آموزش مفاهیم استارتاپی و حمایت از اکوسیستم استان مربوطه فعالیت خود را شروع کرده است.
در این شماره که اواخر اردیبهشت ماه منتشر شد همانطور که گفته شد بیشتر به مباحث بازاریابی و مخصوصاً دیجیتال مارکتینگ پرداخت شده و تأکید بر روی مسائلی است که در اکوسیستم به آن توجه نمیشود. در سرمقاله این نشریه باسط رستمی به موضوع استارتاپ ویکند پرداخته و استدلال کرده که ظرفیت استفاده از این رویداد در استان کردستان به اتمام رسیده و میبایست به رویدادهای غنیتر و توسعهی مهارتهای نیروی استانی توجه شود همچنین مسائل مهمی در رابطه با کیفیت استارتاپ ویکندها ارائه داده است.