کتاب بازاریابی اینترنتی در صنعت ساختمان نوشتهی حمید اسدبیگی، به معرفی روشهای مختلف بازاریابی اینترنتی در صنعت ساختمان میپردازد که با استفاده از آنها میتوانید مشتریان بیشتری بدست آورید و فروش خود را افزایش دهید.
فرقی نمیکند کارتان در صنعت ساختمان چیست: تولید کننده مصالح و تجهیزات ساختمانی، سازنده، پیمانکار، معمار، طراح و … در دنیای امروز که عصر اینترنت است، بازاریابی اینترنتی باید بخش مهمی از کسب و کارتان باشد. کسب و کارهایی که در اینترنت حضور نداشته باشند محکوم به شکست هستند!
داشتن سایت و حضور در شبکههای اجتماعی به معنای بازاریابی اینترنتی نیست! خیلی از کسب و کارهای صنعت ساختمان در اینترنت حضور دارند، مطالبی را در سایت و در صفحه اجتماعی خود منتشر میکنند اما نتیجهای نمیگیرند. شما باید بدانید چطور بصورت اصولی، صحیح و هدفمند فعالیت کنید تا بتوانید از تلاشهای خود نتیجه بگیرید و مشتریان جدیدی را بدست آورید.
در بخشی از کتاب بازاریابی اینترنتی در صنعت ساختمان میخوانیم:
بسیاری از مشتریان احتمالی قبل از خرید محصولات و خدمات یک کسب و کار در مورد آن تحقیق و جستجو میکنند. میخواهید وقتی کسی نام شرکت شما را در گوگل جستجو میکند، بجز سایت شرکت، چه چیزی در نتایج جستجو مشاهده کند؟ رقبایتان؟ یا مطالب قدیمیتان؟ با داشتن صفحه فعال در شبکههای اجتماعی مختلف و اشتراک محتوا بصورت منظم علاوه بر افزایش فالوئرهای خود میتوانید اطمینان پیدا کنید که برندتان بطور طبیعی نتایج جستجو را از آن خود خواهد کرد.