کتاب بازاریابی هوشمندانه نوشتهی استیو مقدم، روشهای تبلیغات جدید را با نگرشی متفاوت به شما آموزش میدهد.
بیزینس بدون بازاریابی معنا ندارد. هدف از بازاریابی، امکان تاثیرگذاری در رفتار مشتری است تا در پایان این فرآیند، از محصول (کالا یا خدمات پیشنهادی) شما استفاده کند.
نحوه عمل در بازاریابی هوشمندانه متفاوت از روشهای تکرار شونده همیشگی است. این امر به معنی نادیده گرفتن اصول شناخته شده بازاریابی نیست بلکه به معنای نگاه از زوایای مختلف به موضوع، انتخاب و به کارگیری بهترین روش براساس شرایط خود است.