در این کتابچه به آداب معاشرت در نمایشگاه ها و فروشگاه ها پرداخته شده است و به مدیران و کارکنانی که در نمایشگاه غرفه دارند و می خواهند محصولات و خدمات خود را بخوبی ارائه بدهند خیلی خلاصه، ساده و کاربردی به این موضوع پرداخته است.
عوامل بسیار زیادی در جذب بازدید و خرید محصولات و خدمات از غرفه شما وجود دارد مثل:
طراحی و ساخت غرفه شما، نوع محصولات و خدمات، موقعیت مکانی غرفه و …
اما مهم ترین عاملی که باعث م یشود که بازدیدکنندگان به خریداران و پیشنهاد دهندگان همکاری برای شما تبدیل شوند:
طرز گفتار و رفتار شما و در یک کلام شخصیت شماست!
و بازدیدکنندگان شخصیت شما را مساوی با کیفیت محصولات و خدمات شما می دانند.