همیشه وقتی شما یک نظام مدیریتی را پیاده سازی میکنید باید لوازم و زیر ساخت آنرا نیز فراهم کنید لوازم و زیر ساخت ها در این نظام را می توان به چند دسته زیر تقسیم کرد:
1- سخت افزار 2- نرم افزار 3- سازمان افزار
هر کدام از این بخش ها تعاریفی دارد که باید آنها را توضیح و شرح داد البته تعریفی که من از سه موضوع بالا در این جا برای شما ارایه میکنم شاید در جایی دیگر معنایی متفاوت داشته باشد.
شما باید کسب و کار خودرا برای یک رویداد جدید آماده بکنید، قبل از هر کاری همه باید بدانند که ما چه فعالیتی انجام میدهیم و برای کار کنان و مدیران خود نیز نحوه فعالیت خود را کاملا تشریح بکنیم تا درک و تصویر ذهنی مناسبی برای آنها بوجود بیاید. این که تمام کار کنان شما و مدیران درک واقعی از کسب و کار و فعالیت شما داشته باشند بسیار اهمیت داشته باشد و معمولا بعد از مدتی که از تاسیس یک کسب و کار میگذرد کم کم فعالیت و رسالت آن کسب و کار فراموش می شود این موضوع بقدری مهم است که می توان گفت یکی از پایه ای ترین مباحث نحوه کسب درآمد از نظام مدریت آراستگی است.
اگر کارکنان و مدیران در کسب و کار شما بدانند که هر کدام از وظایفشان آیا هدف فعالیت شما را دنبال میکنند یا خیر در تصمیم گیری ها و فعالیت های روزانه آنها بسیار موثر خواهد بود. و یک نظام کاری مناسبی حکم فرما خواهد بود.