کامل‌ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام
اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته تجارت الکترونیک، ۱۰صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۸۰۹ کیلوبایت، ۴۰۷۵ بازدید

کتاب کامل‌ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام، به بررسی کاربردی‌ترین نکات تجارت الکترونیک در بزرگ‌ترین رسانه‌ی مجازی می‌پردازد.

اینستاگرام پر مخاطب‌ترین رسانه‌ی اجتماعی در دنیاست که بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد. روزانه میلیون‌ها کاربر از این رسانه‌ی اجتماعی بازدید می‌کنند و به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهای خود می‌پردازند. بنابراین با توجه به پتانسیل بالای این رسانه، می‌توان از آن برای اهداف بازاریابی محصولات و یا خدمات استفاده کرد. همانند هر رسانه‌ی دیگری، بازاریابی در اینستاگرام هم اصول خاص خود را دارد. 

در بخشی از کتاب کامل‌ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام می‌خوانیم:

قبل از ارائه محصول یا خدمات در پیج، به تولید محتوای آموزشی مرتبط با کسب و کارتان بپردازید. این آموزش‌ها را در قالب تصویر یا ویدیو در پیج قرار دهید. با این کار اولاً ارزش افزوده‌ای را به مخاطبانتان داده‌اید، ثانیا مخاطبانی که علاقه‌مند به حوزه کاری شما هستند، ترغیب می‌شوند شما را فالو کنند.

می‌توانید آموزش‌هایی را به صورت سریالی ایجاد و در چندین پست آن‌ها را قرار دهید. همچنین می‌توانید یک آموزش سریالی را در یک پست قرار دهید. البته تعداد این آموزش‌ها باید 10 مورد باشد. حتما در کپشن یا خود پست عنوان کنید که آموزش‌ها را ورق بزنند.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام