کتاب 10 مزیتی که بازاریابی شبکههای اجتماعی برای کسبوکارها دارد تألیف مهران منصوری فر، با توضیح کامل مزایای تجارت الکترونیک به شما کمک میکند تا دغدغهتان کمتر شود و به یک نتیجه درست برسید.
تصور کنید که شما برای تبلیغات، شناساندن و فروش کسب و کار خود، کمتر از 6 ساعت در هفته زمان بگذارید، تقریباً بدون پرداخت هیچ هزینهای و معطل نشدن در ترافیک؛ این فقط یکی از مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. حدود 90 درصد از بازاریابان ادعا میکنند که شبکههای اجتماعی باعث ایجاد رشد و پیشرفت کسب و کار آنها شده که این تنها یکی از مزایای آن است.
در بخشی از کتاب 10 مزیتی که بازاریابی شبکههای اجتماعی برای کسبوکارها دارد میخوانیم:
شبکههای اجتماعی یکی از روشهای بازاریابی اینترنتی با هزینه پایین بوده که باعث ایجاد ارتباط کارآمد بین مشتریان و کسب و کار شما و افزایش دیدگاه و اطلاعات نسبت به برند شما میشود. در حقیقت پیادهسازی و تدوین یک استراتژی برای بازاریابی شبکههای اجتماعی، به میزان قابل توجهی باعث افزایش آگاهی مخاطبان از کسب و کار شما میشود، زیرا شما با مخاطبین گستردهای ارتباط پیدا خواهید کرد. برای شروع کافی است که در شبکههای اجتماعی مختلف، پروفایلی برای کسب و کارتان بسازید و برقراری ارتباط را آغاز کنید.
کارکنان، شرکای تجاری، حامیان مالی و دوستان خود را برای دنبال کردن و لایک کردن و به اشتراک گذاشتن پستهای شبکههای اجتماعیتان، دعوت کنید. به همین سادگی ارتباط مخاطبان با برند شما بیشتر میشود و آگاهی و اطلاعات آنها نسبت به کسب و کار شما افزایش مییابد که این موضوع باعث رشد و رسیدن به شهرت برای کسب و کار شما میشود. با هر پستی که در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، کسب و کار شما به یک سری افراد جدید معرفی میشود که میتواند آنها را به مشتریانی بالقوه تبدیل کند. هر چه میزان افرادی که کسب و کار شما را بشناسند بیشتر باشد، برای شما بهتر است.