شبکه‌های اجتماعی؛ ابزار بازاریابی
اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته تجارت الکترونیک، ۷۲صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۱۶.۹۵ مگابایت، ۱۸۹۶ بازدید

استیو مقدم در کتاب شبکه‌های اجتماعی؛ ابزار بازاریابی، به بررسی نقش استفاده از شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار و نحوه استفاده هوشمندانه از آن‌ها به منظور تحقق اهداف فروش و بازاریابی می‌پردازد.

شبکه‌های اجتماعی به یکی از بخش‌های مهم کسب و کار و زندگی تبدیل شده‌اند و شما به عنوان صاحب یک بیزینس، باید حضور در آن‌ها را جدی بگیرید، هوشمندانه به آن نگاه کنید و برای بهره بردن از آن‌ها در راستای تحقق اهداف فروش و بازاریابی، برنامه داشته باشید. 

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
کار عاشقانه
موسی توماج ایری
بیزینس استارت آپ
استیو مقدم
سیر تا پیاز قانون ارتعاش
آکادمی مجازی باور مثبت
افراد موفق چه اصولی را دارند؟
آکادمی مجازی باور مثبت
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام