کتاب چشم انداز بازاریابی با شبکههای اجتماعی در سال 2020 نوشتهی مهران منصوری فر، به تحلیل بازاریابی اینترنتی در حوزهها و بخشهای مختلف میپردازد.
بازاریابی شبکههای اجتماعی از برترین انواع بازاریابیهای آنلاین به شمار میروند که هر سال در حال توسعه و گسترش هستند. در این کتاب چشماندازی از تغییرات جدید این حوزه بررسی میشود.
در بخشی از کتاب چشم انداز بازاریابی با شبکههای اجتماعی در سال 2020 میخوانیم:
طبق گزارشات مالی، پیشبینیها و اطلاعات موثق سازمانهای مختلف، هزینه تبلیغاتی که در سال 2019 در شبکههای اجتماعی صرف شد چیزی نزدیک به 80 میلیارد دلار در طول یک سال بود. با پیشرفتهتر شدن ابزارها و توسعه شبکههای اجتماعی، پیشبینی میشود این رقم در سال 2020 تا 102 میلیارد دلار و تا پایان سال 2024 به نزدیکی 150 میلیارد دلار برسد!
چنین ارقام حیرتانگیزی نشان میدهند که نه تنها شرایط فعلی رسانههای اجتماعی برای کسبوکارهای آنلاین بسیار عالی است، بلکه این شرایط طی سالهای پیش رو نیز بهتر و بهتر خواهد شد. اگر میخواهید از این شرایط آگاه شوید و همگام با ترندهای روز این شبکهها قدم بردارید، توصیه میکنیم حتماً مواردی که در ادامه بازگو میکنیم را به خوبی مطالعه کرده و روی آنها فعالیت کنید تا تجارت شما هم به یکی از موفقترینها در زمینه خود در شبکههای اجتماعی تبدیل شود.