کتاب ارتباط هوشمندانه بیزینس با رسانه نوشتهی استیو مقدم، به بررسی نقش رسانه در توسعهی کسب و کارها میپردازد.
رسانه، ابزاری برای ارتباط بیزینسها با بازار هدف آنهاست. به کارگیری روش صحیح ارتباط با رسانهها و بهرهمندی از آنها در راستای اهداف بیزینس و بازاریابی، موضوعی است که کمتر به آن پرداخته شده است.
در این کتاب، همچون سایر کتابهای "بیزینس هوشمندانه"، زوایای مختلف موضوع برای شما توضیح داده شده است. ابتدا با انواع رسانه آشنا می شوید، سپس، گامهای اجرایی ارتباط با رسانهها را میآموزید و در نهایت، انواع روشهای ارتباط با رسانه را به تفصیل یاد میگیرید.