کتاب بمب گذاری در پیامک یا چگونه کمپین بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشیم؟ یک راهنمای ساده برای شناخت موثرترین روشهای استفاده از پیامک برای کسب و کارهاست. شما با خواندن این کتاب، شناختی کلی از بازاریابی پیامکی پیدا میکنید و بهترین راهکارهای آن را میشناسید.
حتی اگر پولدار هم باشید، باز هم نمیخواهید پول خودتان را صرف یک راهکار بیارزش تبلیغاتی کنید. پس قبل از اینکه بازاریابی پیامکی را به صورت جدی شروع کنید، میخواهید در مورد راهکارهایش بیشتر بدانید. اگر با ما موافق هستید، پس کتاب بمب گذاری در پیامک یا چگونه کمپین بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشیم؟ دقیقاً برای شما نوشته شده است.
سعی ما بر این است که به کمک این کتاب، به تمام سوالهای شما در زمینه پیامک و سامانههای پیام کوتاه پاسخ دهیم و به شما کمک کنیم تا رشد کسب و کار خود را با پیامک سرعت بخشید و بتوانید دانش و تسلط خود بر روی موضوع بازاریابی پیامکی را افزایش بدهید.
در بخشی از کتاب بمب گذاری در پیامک یا چگونه کمپین بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشیم؟ میخوانیم:
اس ام اس مارکتینگ که به عنوان بازاریابی پیامکی نیز شناخته میشود ، روشی است که به وسیله آن کسب و کارها و سازمانها از طریق پیامهای متنی کاملا هدفمند و مبتنی بر اجازه، کالاهای ویژه، کوپن، تبلیغات، هشدارها و موارد دیگر را ارسال میکنند. این پیام ها حداکثر 160 حرف دارند.