اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته علوم اقتصادی، ۳۰۰صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۱.۸۹ مگابایت، ۲۵۲۲۳ بازدید

بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به‌وسیله آن، افراد و گروه‌ها، نیازها و خواسته‌های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و باارزش با دیگران، تامین می‌کنند.در این تعریف مقصود از نیاز، دسترسی نداشتن به یک رضامندی اساسی است؛ مثلا مردم به خانه، غذا، بهداشت و تفریح نیاز دارند. در مقابل، منظور از خواسته، علاقه و میل به برخی از کالاهای خاص است. مثلا ساندویچ همبرگر یا چلوکباب کالاهایی هستند که ممکن است برای رفع نیاز به غذا مطلوب باشند. در کتاب پیش رو می توانید مفصل درباره بازاریابی و مدیریت بازار اطلاعات کسب کنید و از جدیدترین روش های بازاریابی مطلع شوید.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
--- ---
۱۳۹۱/۸/۵
با سلام و خسته نباشید، بسیار بسیار سایت عالی را راه اندازی کردید جای تقدیر و دست مریزاد دارد، من دنبال کتابی در زمینه متره و براورد میگردم که به صورت کاربردی متره و برآورد را آموزش داده باشد اگر چنین کتابی را دارید من را آگاه نمایید . با تشکر فراوان
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام