در دنیای پر رقابت کسب و کار امروزی قطعا برای داشتن یک کسب و کار موفق و پایدار باید داری طرح و برنامه کاملا دقیق و مشخص باشیم و از همه مهمتر با اصول اولیه و اصطلاحات مرتبط با کسب و کار آشنا شویم،این کتاب قطعا می تواند راهنمای مفیدی برای کسانی که می خواهند کسب و کار خود را شروع یا ارتقاء ببخشند می باشد،شما در این کتاب با قدم های اولیه طرح کسب و کار و اصطلاحات مرتبط تا طرح قیمت گذاری و انواع بازاریابی و اطلاعات مفید دیگر آشنا خواهید شد،در زیر فهرست مختصری از اطلاعات خواندنی این کتاب را مشاهده نمایید: طرح کسب و کار (Business Plan) چیست؟ چرا به نوشتن طرح کسب و کار نیاز دارید؟ چه کسی باید طرح کسب و کار را بنویسد؟ چه کسانی طرح کسب و کار را مطالعه میکنند؟ نحوه تنظیم و ارائه طرح کسب و کار چگونه از طرحتان محافظت کنید؟ قالب و ساختار طرح کسب و کار اجزای استاندارد یک طرح کسب و کار خلاصه مدیریتی انواع مدل کسب و کار راهنمای شروع یک کسب و کار کوچک نحوه نوشتن خلاصه اجرائی طرح تجاری اجرای گام به گام یک برنامه بازاریابی موفق چگونه یک برنامه بازاریابی ساده بنویسیم؟ مدلهای کسب و کار در فضای برخط (Online) گامهای مهم جهت راهاندازی کسب و کار هزینههای راهاندازی و اداره یک کسب و کار سوالاتی که حتما قبل از راه اندازی هر کاری باید پاسخ آن را دقیقا بدانید یک راهنمای ساده و عملی برای موفقیت در کسب و کارهای کوچک چک لیست کلی شروع یک کسب و کار کوچک ویژگیهای یک کارآفرین خوب و ...