اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته علوم اقتصادی، ۳۰صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۴۹۲ کیلوبایت، ۲۲۸۲۷ بازدید

خلاصه کتاب53 اصل متقاعد سازی

با پایان یافتن بحث منطقی، متقاعد سازی آغاز می شود.

مترجمان : شادی سمیعی فر، علیرضا توسلی

شاید بتوان گفت نفوذ، تاثیر گذاری و متقاعد سازی ،جذاب ترین واژه های تاریخ انسانی. از زمانی که دموستن برای تمرین سخنرانی اثر بخش در احقاق حق خانواده خود، در غاری تنگ پوشیده از میخ و سنگ نحوه ادار کلمات و استفاده از حرکات دست و بدن را تمرین میکرد، تاامروز که نامزدهای پست های سیاسی در سراسر جهان، مفاهیم و استعاره ها و واژه هارا به کار میگیرند تا مخاطبان را به برتری و حقانیت خود قانع کنند،بیش از 2000 سال میگذرد. اما این واژه ها همچنان جذابیت و اهمیت و تازگی خودرا حفظ کرده اند.

فروشنده ای که کالایی در دست دارد ،متهمی که روبروی قاضی ایستاده ایت، تابلوهای بزرگ و رنگارنگی که مارابه تماشا فرامیخوانند،کارجویی که در حال انجام مصاحبه ی شغلی است،همگی در پی متقاعد کردن مخاطب خود هستند. همانگونه که ولتر به زیبایی بیان کره است، حتی کسانی که تمام همت و تلاش خود را صرف تبلیغ و تنوع عقاید میکنند، هرروز و هر لحظه می کوشند دیگران را متقاعد سازند که مانند ایشان بیاندیشند!

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
کمی تأمل - کمی آرامش
رضا شعربافیان
تقویم انگیزشی 1400
شهریار مرزبان
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام