9 قدم اساسی و مهم برای ساخت برند شخصی
اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته علوم اقتصادی، تجارت الکترونیک، ۱۹صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۸۹۱ کیلوبایت، ۲۱۷۹ بازدید

کتاب 9 قدم اساسی و مهم برای ساخت برند شخصی نوشته‌ی مهران منصوری فر، راهکار‌های و فوت و فن‌های کلیدی برای ساخت یک برند شخصی را به شما به صورت بسیار مؤثر ارائه می‌دهد. شما با مطالعه دقیق این راهکارها دید خیلی بهتری از مسئله برندینگ و به ویژه پرسنال برندینگ به دست خواهید آورد.

پرسنال برندینگ یا برندسازی شخصی یک استراتژی بزرگ و بسیار کاربردی در دنیای اقتصاد امروز به حساب می‌رود. اما چطور باید یک پرسنال برندینگ خوب داشته باشیم؟

در بخشی از کتاب 9 قدم اساسی و مهم برای ساخت برند شخصی می‌خوانیم:

در دنیای کسب‌وکار امروز تفاوتی ندارد هدف نهایی‌تان چه چیزی است. چه به دنبال کار می‌گردید، چه کسب‌وکار خود را تبلیغ می‌کنید و چه از تخصص خود برای کسب درآمد استفاده می‌کنید، باید تحت عنوان یک برند فعالیت داشته باشید. برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ یکی از کاربردی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی است که از قضا در زمینه بازاریابی آنلاین کاربرد به‌مراتب بیشتری دارد. درواقع این برند شخصی است که به شما کمک می‌کند تا راه صعود به موفقیت را سریع‌تر طی کنید؛ اما چیزی که در اینجا قابل‌توجه است این است که برای ساختن یک برند شخصی به چیزی فراتر از محبوبیت نیاز دارید.

در حقیقت برند شما چیزی است که از طریق آن مشتریان شما را می‌شناسند و به‌نوعی در بین سایر کسب‌وکارهای مشابه شما را متمایز می‌دانند. می‌توان گفت که شما به دنبال هر نتیجه‌ای از کسب‌وکار خود باشید، با ساخت یک برند شخصی به‌سادگی می‌توانید به آن دست یابید. اگر شما بتوانید برند شخصی خود را به مشتریان بشناسانید و به زبان عامیانه آن را بر سر زبان‌ها بی‌اندازید، می‌شود گفت که تقریباً اصلی‌ترین بخش از مسیر موفقیت را طی کرده‌اید. 

 

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
بیزینس استارت آپ
استیو مقدم
حسابداری منابع انسانی
مهدی محمد پور طابقی
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام