لین استارت آپ چیست و چگونه باعث موفقیت کسب و کار شما خواهد شد؟
اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته علوم اقتصادی، ۱۴صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۵۸۴ کیلوبایت، ۶۸۳ بازدید

کتاب لین استارت آپ چیست و چگونه باعث موفقیت کسب و کار شما خواهد شد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر،  به شما در راه اندازی کسب و کار جدید کمک بسیاری خواهد کرد. 

احتمالا شنیده‌اید که بیش از 90 درصد ایده‌های نوین کسب و کار در چند ماهه اول فعالیت خود با شکست مواجه شده‌اند. لین استارت آپ دلایل عدم موفقیت این کسب و کارها را پیدا می‌کند و با روش‌هایی به صاحبان ایده کمک کرده تا ریسک شکست خود را کاهش دهند.

لین استارت آپ یا استارت آپ‌های ناب، یک ایده و کسب و کار جدید و بدون نمونه قبلی است که دارای ریسک بسیار کمتری نسبت به دیگر استارت آپ‌ها است. اگر کمی با دنیای استارت آپ‌ها آشنا باشید، احتمالا شنیده‌اید که بیش از 90 درصد ایده‌های نوین کسب و کار در چند ماهه اول فعالیت خود با شکست مواجه شده‌اند. لین استارت آپ دلایل عدم موفقیت این کسب و کارها را پیدا می‌کند و با روش‌هایی به صاحبان ایده کمک کرده تا ریسک شکست خود را کاهش دهند. اگر شما نیز به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید و موفق هستید، خواندن این کتاب به شما بسیار کمک خواهد کرد.

در بخشی از کتاب لین استارت آپ چیست و چگونه باعث موفقیت کسب و کار شما خواهد شد؟ می‌خوانیم:

لین استارت آپ چیست؟

یکی از بارزترین ویژگی‌های یک کسب و کار جدید و استارت آپ‌ها، ریسک پذیری بالای آن است. از آن جا که معمولا ایده این کسب و کارها جدید است و یا خدمات موجود را به شیوه‌ای جدید ارائه می‌کنند، ممکن است نتواند در رقابت با محصولات و خدمات موجود جایگاه مناسبی پیدا کند.

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، بیش از 90 درصد استارت آپ‌ها در ابتدای فعالیت خود با شکست مواجه می‌شوند. بسیاری از این کسب و کارها دارای طرح بسیار قوی، تیم حرفه‌ای و سرمایه گذاری کافی هستند اما علت عدم موفقیت آن‌ها چیست؟

مساله‌ای که بسیاری از این کسب و کارهای ناموفق به آن توجه نکرده‌اند، چگونگی بازخورد مشتری است. شما باید بدانید که آیا محصول و خدمات شما می‌تواند در میان مشتریان و جامعه هدف جایگاه مناسبی کسب کند یا خیر؟! لین استارت آپ به شما می‌گوید که برای سنجش این مساله ابتدا یک نمونه اولیه ساده از محصول و یا خدمات خود آماده کرده و آن را در اختیار یک جامعه هدف کوچک قرار دهید. بررسی چگونگی بازخورد توسط مشتریان می‌تواند تا حد زیادی شما را به پاسخ سوال‌هایتان برساند.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
بیزینس استارت آپ
استیو مقدم
حسابداری منابع انسانی
مهدی محمد پور طابقی
بینایی با کرونا
پوریا سیروس پور
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام