چگونه یک وبگاه طراحی کرده و بیشترین استفاده را از آن برای کسب وکار گردشگری خود ببریم؟
درباهر نویسنده:
سوزان سویینی به عنوان یک متخصص مشهور در زمینه بازاریابی اینترنتی، مشاور و سخنران سال هاست که در زمینه ی سخنرانی در سمینارهای معروف و معتبر و مشاوره در زمینه افزایش و بهبود حضور در اینترنت با شرکت ها، صنایع و سازمان های بزرگ همکاری می کند. وی چندین کتاب در زمینه ی بازاریابی اینترنتی تالیف کرده است که در کشور ما نیز به زبان پارسی ترجمه شده و به چاپ رسیده اند.
فهرست سر فصل های کتاب:
فصل1 : برنامه ریزی وب گاه
فصل 2: طراحی وب گاه دوست با موتورهای جستجو
فصل 3: عناصر وب گاه که باعث بازگشت کاربران می شود
فصل 4: بازاریابی اجاره ای
فصل 5: بازاریابی ویروسی
فصل 6: محتوای کارآمد
فصل 7: صفحه فرود
فصل 8: نمایه شدن در دایرکتوری ها و موتورهای جستجو
فصل 9: پیشبرد استراتژی تبلیغ
فصل 10: مزایای رایانامه
فصل 11: امضای الکترونیک
فصل 12: ایجاد لیست رایانامه مشتریان
فصل 13: چگونگی استفاده و به کارگیری پیوندها
فصل 14: آگهی های برخط
فصل 15: انتشارات برخط
فصل 16: خبرخوان
فصل 17: پادکست و ویدیوکست
فصل 18: بازاریابی از طریق تلفن همراه
فصل 19: تحلیل بازدید ها از وب گاه