دسته
علوم اقتصادی، ۹صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۴۳۰ کیلوبایت، ۵۳۱۶ بازدید
در بین ابزارهای مختلف ارتباطی، نقش تبلیغات در بازار ایران مخصوصا در بازارهای مصرفی اهمیت زیادی دارد. تبلیغ راهی مناسب برای آگاهی دادن به مردم و تشویق آنها به خرید کالا یا خدمتی است که نیاز و خواست شان را برطرف می کند.
متاسفانه با توجه به نگرش بعضی مدیران بنگاه های اقتصادی در خیلی موارد نتایج قابل قبولی از تبلیغات در ایران به دست نیامده است. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به مهم ترین دلایل عدم موفقیت تبلیغات در ایران.