کتاب چگونه یک هکر روانشناسی در تولید محتوا شوید؟ به قلم ناتاشا جعفری نوشته شده است. این روزها مخاطبین همه کسب و کارها هوشمند شدهاند و با توجه به بازار پررقابت امروز با هر راهکار کلاه سیاه و حقه و فریبی نمیتوان مخاطب را وادار به اقدام و خرید کرد.
نمیتوانیم دست روی دست بگذاریم و در انتظار ورشکستگی بنشینیم، بلکه برای هر مشکل و مساله ای باید راه حل خودش را کشف کنیم و آن راه حلها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم. این روزها مشخصاً یکی از راهکارهای غلبه بر مخاطب بی حوصله و هوشمند، تولید محتوای مطابق با اصول تخصصی روانشناسی و شناخت مخاطب هدف است. اما آیا برای کسب درآمد بیشتر لازم است هر روز چندین کتاب روانشناسی بخوانیم و ماهها صرف مطالعه روان شناسی به صورت تخصصی بکنیم و فرصتها را از دست دهیم و بگذاریم رقیبان از ما جلو بیافتند؟ قطعاً این راهکار عملی و سودآوری نیست.
راه کار منطقی و زود بازده مطالعه قوانین و اصول روانشناسی و شناخت پرسونای مخاطب از طریق متنهای خلاصه و ساده شده است. در این کتاب الکترونیکی رایتینا ما تمام تلاش خود را کردهایم که ۸ راهکار هک روانشناسی برای تولید محتوای حرفهای را از جدیدترین منابع گرد آوری کنیم، ترجمه کنیم و مطالبی را هم از تجربیات شخصی خودمان به آنها اضافه کنیم و در اختیار شما بگذاریم.