کتاب فروش اپلیکیشن در روزهای کرونایی نوشتهی یونس پیری، در ابتدا شما را با فروش و اصول آن آشنا میکند.
سپس با چگونگی ساخت اپلیکیشن و نحوهی قیمتگذاری، همچنین فروش آن آشنا خواهید شد تا بتوانید از شرایط موجود استفاده لازم و به صرفهای را داشته باشید و بیشتر از این متضرر نشوید.
در روزهای کرونایی کسب و کارهایی که دارای فروشهای مجازی بودند و یا دارای اپلیکشن موفقتر بودند نسبت به کسب و کارهایی که این فرصت را نداشتهاند، به سود قابل توجهی دست یافتند.
در بخشی از کتاب فروش اپلیکیشن در روزهای کرونایی میخوانیم:
در هر فروشی که اتفاق میافتد در پشت آن فروش یک استراتژی به کار رفته است و میتوان گفت فروش بدون استراتژی بیمعنی و بیفایده است.
استراتژی کلمهای یونانی است و معنی آن راه و مسیری است که فرماندهان جنگی آن مسیر را تعیین میکنند و لشگریان را از آن مسیر به هدف خود میرساندند. در فروش هم همین اتفاق رخ خواهد داد، مدیر مجموعه (مدیر فروش) راهی را انتخاب خواهد کرد برای رسیدن به هدف (فروش بیشتر) و آن مسیر را استراتژی فروش میگوییم.