اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته علوم اقتصادی، ۲۲صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۷۷۸ کیلوبایت، ۱۱۰۱ بازدید

کتاب 6 استراتژی عالی برای حفظ مشتری نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی قانونی در بحث بازاریابی و مراودات تجاری می‌پردازد که کسب‌وکارهای موفق و پول‌ساز از آن پیروی می‌کنند.

بدون شک بزرگ‌ترین دغدغه هر فروشگاه یا شرکت خدماتی این است که بعد از جذب مشتری، آن‌ها را به عنوان مشتریان ثابت نگه دارد. این کتاب به شما 6 راه ثابت شده برای کسب موفقیت در همین زمینه را آموزش می‌دهد. 

از سال‌ها قبل و شاید بتوان گفت از قرن‌ها پیش، همیشه رابطه مشتری و تجارت‌ها حساسیت خاصی داشته است. با اینکه تغییرات بسیار زیادی در بحث بازاریابی سنتی یا مدرن طی دهه‌های اخیر رخ داده، اما همیشه یک چیز که می‌توان آن را یک قانون همیشگی دانست ثابت باقی مانده است. 

در بخشی از کتاب 6 استراتژی عالی برای حفظ مشتری می‌خوانیم:

برای اینکه مشتریان جدید کسب کنید و آن‌ها را به سمت محصولات و خدمات خود سوق دهید، کارها، استراتژی‌ها و تکنیک‌های متعددی وجود دارد که بسته به‌نوع کسب‌وکار شما باید به درستی پیاده‌سازی شوند. 

برای مثال خیلی از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و حتی فریلنسرها شروع فعالیت خود را همراه با تخفیفات ویژه آغاز می‌کنند تا با این کار مردم را ترغیب کنند که به مشتریان آن‌ها تبدیل شوند. خیلی از این کسب‌وکارها با همین روش موفق شدند تا خود را به مخاطبین معرفی کنند و بعد از آن درصد خیلی زیادی از همین افراد را به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل کرده‌اند. 

بنابراین فراموش نکنید که اولین راز موفقیت شما جلب توجه مخاطبین، ترغیب کردن آن‌ها برای آشنایی با محصولات و در نهایت خرید از شما است. باید بسته به نوع فعالیت‌های خود راهی برای این منظور پیدا کنید تا اولین قدم مهم در مسیر پیشرفت را بردارید. شما برای اینکه در بین ده‌ها، صدها و شاید هزاران رقیبی که در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند دیده و شناخته شوید، باید از یک حرکت پرقدرت استفاده کنید و روشی که مثال زدیم بدون شک یکی از همین روش‌ها است.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام