CRM چیست؛ آشنایی با اهمیت و کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و‌ کارها
اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته علوم اقتصادی، ۱۷صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۲.۰۳ مگابایت، ۱۵۰۴ بازدید

کتاب CRM چیست؛ آشنایی با اهمیت و کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و‌ کارها نوشته‌ی مهران منصوری فر، به تحلیل اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین سیستم CRM و انواع و قابلیت‌های آن می‌پردازد.

در بخشی از کتاب CRM چیست؛ آشنایی با اهمیت و کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و‌ کارها می‌خوانیم:

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟
همان‌طور که در آغاز این مطلب ذکر شد، CRM شکل کوتاه شده عبارت انگلیسی Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. به طور کلی، CRM یک استراتژی سازمانی است که برای مدیریت روابط و تعاملات شرکت با مشتریان بالقوه و بالفعل طراحی و تنظیم می‌شود.

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM یک اصل کلی بسیار ساده دارد: «اولویت با مشتری است». این اصل کلی تقریباً همان شعار قدیمی فروشندگان ایرانی است که قبلاً در فروشگاه‌های مختلف شاهد آن بودیم: «همیشه حق با مشتری است.» 
هنگامی‌که برای مشتری اولویت قائل می‌شوید و به هر تعاملی از زاویه دید وی نگاه می‌کنید، نتیجه کارتان چیزی به جز فراهم آوردن تجربه‌های بهتر برای وی نخواهد بود که این به نوبه خود باعث افزایش اعتماد او به شرکت شما خواهد شد.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام