در کتاب سیستم پاداش به مشتری نوشتهی استیو مقدم، با برنامهها و روشهای متنوع و قابل ارائه برای وفادار کردن مشتری به خود و پاداش به او آشنا میشوید و مراحل داشتن یک سامانه پاداش به مشتری را یاد میگیرید.
حفظ مشتریان قدیمی، از مهمترین چالشهای هر بیزینس است و به دلیل اهمیت آن، نوآوریهای زیاد و روشهای خلاقانهای تحت عنوان «سامانه وفاداری و پاداش به مشتری» ابداع شده که شامل برنامههایی برای تعیین پاداش وفاداری مشتریان موجود و جدید است تا همچنان به محصولات شرکت وفادار بمانند.
این کتاب سعی دارد به شما نگاهی تازه و از زوایای مختلف به این موضوع بدهد تا براساس شرایط و وضعیت خود، بهترین راه حل و روش را برای بیزینس خود پیدا کنید.