اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته علوم اقتصادی، ۴۴صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۷.۷۸ مگابایت، ۷۸۹ بازدید

در کتاب سیستم پاداش به مشتری نوشته‌ی استیو مقدم، با برنامه‌ها و روش‌های متنوع و قابل ارائه برای وفادار کردن مشتری به خود و پاداش به او آشنا می‌شوید و مراحل داشتن یک سامانه پاداش به مشتری را یاد می‌گیرید. 

حفظ مشتریان قدیمی، از مهم‌ترین چالش‌های هر بیزینس است و به دلیل اهمیت آن، نوآوری‌های زیاد و روش‌های خلاقانه‌ای تحت عنوان «سامانه وفاداری و پاداش به مشتری» ابداع شده که شامل برنامه‌هایی برای تعیین پاداش وفاداری مشتریان موجود و جدید است تا همچنان به محصولات شرکت وفادار بمانند. 

این کتاب سعی دارد به شما نگاهی تازه و از زوایای مختلف به این موضوع بدهد تا براساس شرایط و وضعیت خود، بهترین راه‌ حل و روش را برای بیزینس خود پیدا کنید.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام