اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته علوم اقتصادی، تجارت الکترونیک، ۴۲صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۱۶۶ کیلوبایت، ۱۲۰۷۰ بازدید

پیشرفت روز افزون علوم و تکنولوژی در جهان،رقابت بسیار پیچیده و تنگاتنگی را برای حضور و پایداری در صحنه ی اقتصادی و سیاست به ارمغان آورده است و سازمان ها و بنگاه های اقتصادی برای توفیق بر رقیبان و حذف آنان از صحنه ی رقابت و بعضاً اهداف انسان دوستانه،دائماً در حال سنجش موفقیت خود از طریق جلب رضایت مشتری می باشند.
در کتاب حاضر شما با راه و روش های رضایت مشتری بیشتر آشنا خواهید شد.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام