برخورد مناسب در ارتباط صحیح با مشتری
اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته روانشناسی، ۱۶صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۱.۱۶ مگابایت، ۸۱۴۹ بازدید

این کتاب سعی دارد با توجه به شرایط ایران و مشتریان ایرانی راهکار های قابل اجرا و مثمرثمر را جهت ارتباط بهتر با مشتریان در کسب و کارهای امروز ارائه کند.

شک نکنید که با اجرا و استمرار در اجرای این تکنیک ها شاهد این خواهید بود که حداقل در موضوع ارتباط بهتر با مشتریانتان یک گام به جلو برخواهید داشت و یک رابطه برد برد برایتان رقم خواهد خورد.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
روابط فردی
مجله ویستا
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
--- ---
۱۳۹۶/۲/۳۰
کتاب ها همیشه خوب هستن .وراه درست را به افراد نشان میدهند این شما عزیزان هستید که به مردم خدمت کرده وسایت را دراختیار مردم قرار داده اید ســــــــــــپــــــــــــاس
--- ---
۱۳۹۶/۲/۸
ممنون از اینکه این مطالب مفید رو به رایگان در اختیار ما قرار دادید
--- ---
۱۳۹۶/۲/۳
کتاب برخورد مناسب در ارتباط صحیح با مشتری کتابی است که به نظر من هر شخصی که در حوزه فروش و ارتباط با مشتری فعالیت دارد باید مطالعه کند.
--- ---
۱۳۹۶/۱/۲۸
ممنون کتاب مفیدی بود
--- ---
۱۳۹۶/۱/۲۴
نکته جالب این کتاب استفاده از مثالهای ایرانی و بومی برای حوزه فروش و ارتباط با مشتری است.خواندن این کتاب بسیار مفید بود
--- ---
۱۳۹۶/۱/۲۴
بسیار کتاب خوب و مفیدی بودخواندن آن را به دیگر دوستان توصیه میکنم
همچنین ببینید
روی موج شادی
محمدرضا زادهوش
فرصتی برای پروانگی
محمدرضا زادهوش
در جستجوی خویش‌تن
محمدرضا زادهوش
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام