بازاریابی محتوا چیست؛ راهنمای کامل استفاده از آن در کسب‌وکارها
اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته تجارت الکترونیک، ۴۹صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۱.۳۱ مگابایت، ۴۷۷۶ بازدید

کتاب بازاریابی محتوا چیست؛ راهنمای کامل استفاده از آن در کسب‌وکارها نوشته‌ی مهران منصوری فر، به شما می‌آموزد که چطور با تولید محتوا، تجارت اینترنتی خودتان را دگرگون کنید. شما با مطالعه‌ی دقیق این مقاله می‌توانید با پایه و اساس و همچنین مفهوم بازاریابی و تولید محتوا آشنا شوید و در ادامه راه و روش‌های تخصصی و نکات مؤثر برای کسب موفقیت در این زمینه را فراگیرید.

در بخشی از کتاب بازاریابی محتوا چیست؛ راهنمای کامل استفاده از آن در کسب‌وکارها می‌خوانیم:

همه‌ی ما می‌دانیم که این روزها بازاریابی اینترنتی چه سهم عظیمی‌ در مراودات تجاری و اقتصادی دنیای مدرن ما دارد. اینترنت دیگر مثل گذشته که بیشتر جنبه سرگرمی، اطلاع‌رسانی و... داشت نیست و حالا به یکی از معتبرترین روش‌های کسب درآمد در دنیا تبدیل شده است. دنیای جدید ما دیگر مثل قدیم که تجارت‌ها همگی حالت فیزیکی داشتند نیست و این نوع تجارت‌های قدیمی‌ با گسترده‌تر شدن بازاریابی دیجیتالی در حال کمرنگ‌تر شدن هستند. 

اما تجارت‌های بزرگی که در این مسیر قدم برداشته‌اند، چطور توانستند کسب‌و‌کار خود را از طریق اینترنت و بازاریابی آنلاین متحول کنند؟ خوشبختانه اینترنت بستری گسترده از ابزارهای گوناگون را فراهم کرده است تا به کمک آن‌ها بتوانید مخاطبین بیشتری جذب کرده و در نهایت از آنها مشتریان ثابت بسازید. روش‌های گوناگونی برای بازاریابی آنلاین وجود دارد. بازاریابی محتوا از آن دسته بازاریابی‌هایی است که نه تنها تأثیر شگفت‌انگیزی در پیشرفت تجارت شما خواهد داشت، بلکه بازه تأثیرگذاری آن به نسبت برخی دیگر از انواع بازاریابی طولانی‌تر و حتی در مواقعی همیشگی می‌باشد. این یعنی شما در صورتی که به درستی از بازاریابی محتوا استفاده کنید، جذب مخاطبین و مشتریان خود را تضمین کرده اید.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
درآمد بی‌پایان
علیرضا هزاره
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
Samaneh Queen
۱۳۹۷/۱۱/۹
چه جالب
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام