اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته علوم اقتصادی، ۲۳صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۸۱۹ کیلوبایت، ۵۰۶۸ بازدید

مشتری مداری موضوع جدیدی در دنیا نیست اما به‌جرئت می‌توان گفت علمی است که حداقل در ایرانِ ما تحقیقات بسیار کمی در مورد آن انجام گرفته و حتی در خیلی از موارد به‌عنوان یک علم شناخته نشده و نمی‌شود. این هم خبر بدی است و هم خبری خوب. خبر بدی است چون در این زمینه از علم دنیا عقب هستیم و فرصت‌های بسیاری را در خدمات‌رسانی به مشتری و درنتیجه بهبود کسب‌وکار خود از دست داده‌ایم و خبر خوبی است چراکه فرصت بی‌نظیری داریم تا باکمی بهتر کردن خدمات خود به مشتری، چندین قدمِ مؤثر از دیگر رقبای خود جلوتر باشیم و به قول معروف بارمان را برای همیشه ببندیم. در این کتاب به این فرصت‌های ناب خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید تا در مدارِ مشتری قرار بگیرید...

 

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام