کتاب بیس بازاریابی اثر مهدی سنجه ونلی دربارهی علم بازاریابی است که بیش از آنکه یک مفهوم تجاری یا علمی باشد، مفهومی فلسفی است که در ابعاد مختلف ارتباطات و حتی زندگی ما جاریست. یکی از اصلیترین قدمهای فروش، تبلیغات و بازاریابی است که در این کتاب به آن میپردازیم.
انتخاب استراتژی بازاریابی و فروش رو میتوانیم یافتن رقیب معنی کنیم. اگر تصمیم گرفتید محصولات خودتان رو تغییر بدهید و یا مشتریان خودتان را تغییر بدهید در اصل شما رقبای خودتان رو تغییر دادهاید. مثل این میماند که شما درون کشوری هستید که توسط کشورهای دیگر احاطه شدهاید زمانی که تصمیم میگیرید با آنها رقابت کنید باید مسیر رقابت خودتان رو مشخص کنید.