اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته تجارت الکترونیک، ۱۰صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۶۱۴ کیلوبایت، ۴۵۸۱ بازدید

کتاب بیس بازاریابی اثر مهدی سنجه ونلی درباره‌ی علم بازاریابی است که بیش از آنکه یک مفهوم تجاری یا علمی باشد، مفهومی فلسفی است که در ابعاد مختلف ارتباطات و حتی زندگی ما جاریست. یکی از اصلی‌ترین قدم‌های فروش، تبلیغات و بازاریابی است که در این کتاب به آن می‌پردازیم.

انتخاب استراتژی بازاریابی و فروش رو می‌توانیم یافتن رقیب معنی کنیم. اگر تصمیم گرفتید محصولات خودتان رو تغییر بدهید و یا مشتریان خودتان را تغییر بدهید در اصل شما رقبای خودتان رو تغییر داده‌اید. مثل این می‌ماند که شما درون کشوری هستید که توسط کشورهای دیگر احاطه شده‌اید زمانی که تصمیم می‌گیرید با آن‌ها رقابت کنید باید مسیر رقابت خودتان رو مشخص کنید.

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام