اشتراک در تلگراماشتراک در واتس‌اپموارد دیگر
عناوین مرتبط از کتابراه
معرفی کتاب
دسته علوم اقتصادی، ۲۶صفحه، فرمت PDF، زبان فارسی، ۱.۲۲ مگابایت، ۳۶۷۶ بازدید

کتاب بازاریابی تلفنی نوشته سینا رضائی درباره‌ی بازاریابی از طریق تلفن است که امروزه یکی از مهم‌ترین انواع بازاریابی برای کسب و کار‌های کوچک تا متوسط به شمار می‌رود.

این نوع بازاریابی برای کسب و کار‌های نوپا جذابیت بالایی دارد. البته باید آگاه باشید ظرافت و دشواری بازاریابی تلفنی بر کسی پوشیده نیست. در بازاریابی تلفنی شما باید بتوانید تنها از طریق یک تماس صوتی و بدون استفاده از سایر ابزار‌ها مشتری احتمالی را راضی کنید تا محصول شما را تهیه کند. متاسفانه در سال‌های اخیر بازاریابی تلفنی غیراصولی دیدگاه بسیار منفی را در مورد تماس‌های بازاریابی تلفنی بوجود آورده است.

بازاریابی تلفنی یکی از روش‌های ترفیع است که خود شامل مواردی همچون تبلیغات، ترویج فروش، فروش شخصی یا مسقیم و بازاریابی به علاوه روابط عمومی می‌گردد.

آنچه در این کتاب می‌خوانید:

بازاریابی تلفنی
تاریخچه
تلفن همراه
نقش زنان
انواع بازاریابی تلفنی
روش‌های بازاریابی تلفنی
ربات بازاریابی تلفنیو پیام صوتی
آیین نامه و مقررات
مزایا و معایب
تکنیک‌های بازاریابی تلفنی موفق
اشتباهات رایج بازاریابی تلفنی

ادامه...
کتاب‌های مرتبط
بیشتر
نظرات
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.
نخستین نظر را شما ثبت کنید!
کتاب سبز را دوست دارید؟
لطفا امتیاز و نظر خود را ثبت کنید!
ثبت امتیاز و نظر
کتاب سبز در شبکه‌های اجتماعی
کانال تلگرام